הובלת משרדים

תוכן עניינים
צרו איתנו קשר
עודכן באתר
אזורי פעילות
תוכן עניינים

הובלת משרדים בצורה בטוחה ונוחה

נכנסים למשרד חדש? עוברים בין משרדים? אצלנו בחברת הובלה בקליק, תוכלו להסתייע בשירותי הובלת משרדים בפריסה ארצית ולהבטיח לעצמכם את השירות המקצועי והטוב ביותר בכל דרך! 

הובלת משרדים הוא אחד משירותי ההובלה המורכבים ביותר, מכיוון שהוא מצריך הליך לוגיסטי מקדים משלב תכנון המעבר מהמשרד הישן למשרד החדש. לכן, ההמלצה המקצועית היא לפנות לשירותיה של חברת הובלות כלל ארצית העוסקת ומתמחה במתן שירותי הובלה לכל מטרה, לרבות, הובלת משרדים בכל סדר גדול ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם. 

הובלות משרדים בכל רחבי הארץ
כולל שירות הובלה עם ביטוח מקיף
ניתן להזמין הובלה גם מהיום למחר
להזמנות ופרטים חייגו כעת:
050-999-2266

הובלת משרדים

הובלה בקליק – חברת הובלות משרדים

אנחנו בחברת הובלה בקליק, עוסקים ומתמחים בשירותי הובלת משרדים ואנו עושים זאת על הצד הטוב ביותר כבר מעל לעשור. פתרונות השירות המוצעים על ידינו כוללים בתוכם את כל מה שצריך על מנת להבטיח לעצמכם מעבר נוח, מהיר ובטוח ממשרד למשרד מבלי להפריע לעבודה המשרדית השוטפת. בין השירותים המקצועיים המוצעים על ידינו לבעלי משרדים במסגרת הליך המעבר וההובלה תוכלו למצוא:

  • תכנון לוגיסטי מקדים של כל מרכיבי המעבר וההובלה 
  • שירותי פירוק והרכבה של פריטי ריהוט משרדי ומערכות משרדיות 
  • שירותי אריזה מקצועית באמצעות ציוד אריזה איכותי וחזק במיוחד
  • שירותי הובלה ושינוע של משרדים בכל סדר גודל אפשרי 
  • שירותי הובלת משרדים עם מנוף למשרדים במגדלי משרדים וגורדי שחקים

 

ופתרונות שירות נוספים המבוססים על היתרונות היחסיים שלנו בענף ההובלות, ביניהם: מובילים מנוסים ומיומנים, אחריות ביטוחית על כל הובלה, התחייבות לעמידה בלוחות זמנים ויתרונות נוספים ההופכים אותנו לחברת הובלה מובילה בתחום הובלת משרדים.

מחשבון הובלת משרדים בקליק

חשב מחיר הובלה:

טווח מחיר נמוך
₪0
מחיר ממוצע
₪0
טווח מחיר גבוה
₪0

* המחירים משוערים בלבד, המחירים משתנים לפי סוג ההובלה, שעת ההובלה, יום ההובלה ונתונים נוספים. אין להתייחס למחיר זה כמחיר סופי.

מה כולל בשירותי הובלת משרדים?

שירות הובלת משרדים, בדומה לכל שירות הובלות אחר, מיושם בהתאם להיקף וסוג התכולה המיועדת להובלה, כאשר כל הובלה מתוכננת על ידינו באופן פרטני על פי צרכי ההובלה ודרישת הלקוח. לצד השירותים המופיעים לעיל, אותם אנו מיישמים במסגרת שירותי הובלת משרדים, אנו מאפשרים לקהל הלקוחות העסקי שלנו ליהנות ממספר שירותים מיוחדים הכוללים:

  • שירותי הובלה בשעות הערב המאוחרות אל תוך הלילה – על מנת לאפשר לעובדי המשרד להמשיך בעבודתם ללא הפרעות
  • הובלה מאובטחת במקרים בהם אנו נדרשים להובלת מערכות ציוד יקר ערך 
  • שינוע של מערכות ציוד ממוחשבות 

 

ושירותי הובלה נוספים הניתנים להתאמה פרטנית עפ"י צרכי ההובלה ודרישת הלקוחות.

כמה עולה הובלת משרדים?

מה מובילים לאן מובילים מחיר
הובלת משרד קטן בגודל של עד 50 מ"ר  בטווח של עד 30 ק"מ החל מ-1,250 ₪
הובלת משרד בינוני בגודל של עד 80 מ"ר  בטווח של עד 30 ק"מ החל מ-1,850 ₪
הובלת משרד גדול בגודל של עד 120 מ"ר  בטווח של עד 30 ק"מ החל מ-2,999 ₪
הובלת משרד קטן/בינוני/גדול עם מנוף  בטווח של עד 30 ק"מ  תוספת של 449 ₪ לכל שעה עבודה של מנוף
הובלת משרדים בשעת הלילה בטווח של עד 30 ק"מ תוספת של 15-30 אחוז לתעריך לילה

 

מתי כדאי להוביל את המשרד – בבוקר או בלילה?

מעבר בין משרדים או כניסה למשרד חדש, עשויה להפסקת הפעילות המשרדית למשך מספר שעות או ימים, ולכן, קיימת חשיבות רבה לביצוע הליך המעבר וההובלה על הצד הטוב והמהיר ביותר ככל הניתן. בחברתנו, תוכלו למצוא שירות ייעודי להובלת משרדים בשעות הערב המאוחרות אל תוך הלילה, על מנת להימנע ככל הניתן מהפסקת עבודה משרדית ממושכת. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שהובלת משרדים בלילה היא ברוב המקרים יקרה יותר ב-15 עד 30 אחוזים מתעריפי ההובלה בשעות היום. 

איך להתכונן ליום המעבר המשרד ומה חשוב לדעת?

על מנת להבטיח לעצמכם הליך מעבר חלק ככל הניתן, אנו ממליצים לכם ליישם את הפעולות הבאות כחלק מההיערכות המוקדמת שלכם ליום המעבר של המשרד (יום ההובלה). 

  1. ערכו רשימה מסודרת של כל פריטי הציוד ומערכות הציוד אותם אתם רוצים לשנע מהמשרד הקיים למשרד החדש.
  2. ערכו רשימה של כל פריטי הציוד והמערכות אותם המובילים נדרשים לפרק בשלב ההעמסה ולהרכיב בשלב הפריקה במשרד החדש.
  3. הודיעו ללקוחות שלכם (מראש) על יום המעבר המתוכנן ועל מענה חלקי באותו היום. 
  4. הקפידו לבחור חברת הובלות מקצועית ומנוסה המתמחה בשירותי הובלת משרדים והבטיחו לעצמכם שקט נפשי לאורך הדרך – אנחנו כאן בשביל זה! 
  5. היוועצו עם חברת ההובלות בכל הנוגע לתכנון יום המעבר בהתאם לצרכי ההובלה הנחוצים לכם באופן פרטני.

 

רוצים לדעת יותר על השירות המקצועי שלנו להובלת משרדים?  

חייגו עכשיו 050-999-2266

שאלות ותשובות

icon

הובלת משרד דורשת תכנון מראש. הצעד הראשון הוא קביעת תאריך ההובלה ומערכת תיאום עם חברת ההובלות. לאחר מכן, מבוצע מיון של הציוד, אריזת החפצים בצורה מקצועית, העמסתם על רכב ההובלה ופריקתם במקום החדש.

icon

לא בהכרח. חברת ההובלות תוכל לספק שירותי אריזה מקצועיים כדי להבטיח שהציוד יגיע ליעדו בשלום. עם זאת, אם אתה מעדיף לארוז חלק מהדברים בעצמך, אפשר לשלב בין האפשרויות.

icon

כן, אנחנו מספקים ביטוח הובלה הכולל כיסוי לנזקים אפשריים לציוד במהלך תהליך ההובלה, על מנת להבטיח שהמשרד שלכם יישאר מוגן בכל שלב.

icon

כדאי לתכנן את ההובלה לפחות שבועיים מראש, במיוחד אם מדובר במשרד גדול או בהובלה בתקופות בהן יש הרבה דרישה לשירותי הובלה. תכנון מראש מאפשר לנו לספק לכם שירות יעיל וללא תקלות.